9 תשובות
כן, בעיה
אנונימי
איברים פנימיים לא חושב ממש, קיא זה נראה לי בעייתי
כן, בגלל זה שואלים בראיון קבלה אם יש לך בעיות עם דם וקיא וכל מני דברים כאלה
לא קורה כלום במדא הגג שם זה לפנות מישהו שיכור וכאלה שקורים דברים מענינים זה ממש מגניב ומחכים לזהה בטירוף
וזה לא כזה משפיע כי לא תיראי עכשיו הרבה אברים פנימיים וכאלה
וזה לא כזה משפיע כי לא תיראי עכשיו הרבה אברים פנימיים וכאלה
שואל השאלה:
יותר מפריע לי לראות קיא..
אם אני רואה קיא אני פשוט מקיאה אבל אני רוצה להתנדב
יותר מפריע לי לראות קיא..
אם אני רואה קיא אני פשוט מקיאה אבל אני רוצה להתנדב
אנונימית
כן גם אני ואני מתנדבת לומדים להתרגל לזה וזה באמת לא כזה נורא זה נורמלי וכל המתנדבים יש ריכישות לדברים כלאו לפעמים אלה זה באמת במצב לחץ או חירום אל תדאגי בסופו של דבר תתאפסו על עצמך וזה לא כזה יפריע לך
גם לי זה היה
גם לי זה היה
זה בעייתי, אבל אם את רוצה להתנדב שם מאוד את צריכה להיתגבר על זה , אבל זה לא כל כך נפוץ שתראי קיא אבל זה גם לא נדיר
תראי לי התור מתנדב אין בעיה אבל יש הרבה שיש להם וזה לא בושה תנסי תראי איך את בקורס ותחליטי
איברים פנימיים לא ככ בעייתי כי כמה כבר תתקלי בזה
אבל קיא כן זה נפוץ ואם את נגעלת מזה זה בעייתי
אבל קיא כן זה נפוץ ואם את נגעלת מזה זה בעייתי
באותו הנושא: