התחברות הרשמה

אני צריכה להתחיל לקחת ראוקטן

והקטע שהכדור הזה קודם כל מחמיר את האקנה ורק אחרי זה מעלים. אני לא יודעת מה אני אעשה בשבועות שזה יחמיר, כאילו אני באמת מפחדת שזה יהיה ממש ממש חמור כי גם ככה יש לי חוסר ביטחון ענק בקטע הזה.. לדעתכם שווה לקחת סיכון או לא
6 בדצמבר 2022, 22:34
תרופותחצ'קונים    
4 תשובות
זה שווה את זה
princess_
שואל השאלה:
לקחת?
אנונימית
אני לוקחת וזה עדיף
ד
דורה הקירחת
חברה שלי לקחה התוצאות מטורפות
princess_
באותו הנושא:
אני רוצה להתחיל לקחת ראוקטן, ויש לי כמה שאלות לאלה שהשתמשו כבר בזה..
אם אני אתחיל לקחת ראוקטן עכשיו, עד סוף החופש הגדול יכול להיות ממש שיפור לטובה?
מאיזה גיל מותר להתחיל לקחת ראוקטן?
כדאי לי להתחיל לקחת ראוקטן בספטמבר?
התחלתי לקחת ראוקטן אני צריכה להתחיל לאכול בריא או שזה לא קשור?
אפשר לקחת ראוקטן גם בלי הרבה חקצונים?
מתלבטת אם לקחת ראוקטן או לא..
לשכוח לקחת כדור ראוקטן - שלום, האם זה קריטי אם שכחתי לקחת יום אחד כדורים רקוטאן?
ממליצים על לקחת ראוקטן?
אם אני לוקחת ראוקטן וצריכה לצאת לשמש ואין לח קרם הגנה מה לעשות?
יתנו לי להתחיל ראוקטן עכשיו/בקיץ?