13 תשובות
לא לקחתי.. אבל חברה שלי הכי טובה לקחה.. לקח לה בערך 7 חודשים וכל החצקונים שלה נעלמו לגמרי, השפתיים שלה היו ממש יבשות , כי רקוטאן מייבש ממש את השפתיים ועוד מקומות בגוף, מה שכן בגלל שהיא הפסיקה עם הכדורים ישר שהכל נעלם לה חזר לה אחרי חצי שנה הכל.. אבל הכדורים מעולים!! ומעבירים לך את החצקונים לגמרי
שואל השאלה:
^תודה על התשובה.
אנונימי
בשמחה
זה תלוי בטיפול וביעילות לכל אחד זה נמשך אחרת אבל זה בין 15 שבועות ל24 שבועות.
ובהתחלה יש קצת החמרה כזאת אבל עם השבועות ןהזמן זה משתפר..
אני מכירה כמה שלקחו
זה באמת עובד
אבל העור שלהם היה ממש יבש
והשפתיים שלהם התקלפו עד לרמה שהם דיממו מיובש
אני לוקחת בעצמי
זמן זה תלוי באקנה שיש לך ובמינון שאת לוקחת..
זה עושה יובש בשפתיים, יובש בעור
לי אישית יש כאבי שרירים (גב ברכיים)..
אבל זה באמת עוזר ואני ממליצה לקחת כי זה שווה את זה
אנונימית
זמן כמה שאתה רוצה. לי עבר הכל חוץ מצלקות תוך 3 חודשים. עברו שלוש חודשים מאז שהפסקתי לקחת וחזר לי בכמה ימים אבל רק במצח ובקטנה. תופעות לוואי היה לי יובש בשפתיים ממש גרוע והתחלתי לשים שפתון שממש עזר לי אם אתה רוצה אני אגיד לך את השם. בגלל שזה מייבש את הגוף אז חפפתי את השיער רק פעם בשבוע, זה טוב.
^אני מתכוונת שהשיער שלי לא נהיה שומני אפילו אחרי שבוע וחצי וזה כיף
^^^ גם לי היה ממש כאבים בגב ורשום שאסור להתאמן ואחרי שהתאמנתי לא הרגשתי הכי טוב
^כן לצערי אסור להתאמן
אנונימית
שואל השאלה:
^אסור להתאמן?
כאילו אני מתאמן משקולות ושכיבות שמיכה משהו כזה
אסור?
אנונימי
רשום בדפים איפה שהתופעות לוואי, אתה יכול לנסות אבל אני חושבת שיכאבו לך השרירים אחרי זה נגיד לי כאבו השרירים ברגליים והיה לי קשה להתאמן
^^ אסור להתאמן ככה הרופא אמר לי ואני בכל זאת עשיתי
כל חודש עושים בדיקות דם לראות שהכדורים לא פוגעים בך
בחודש שהתאמנתי ראו בבדיקות דם שעשיתי פעילות מאומצת ואמרו לי להפסיק מייד
גם היו לי כאבי שרירים חזקים יותר שהתאמנתי...
אנונימית