6 תשובות
עדיף שלא
זה לא עובד ככה
יש לזה תופעות לוואי קשות זה לקחת כדורים על בסיס קבוע הרבה זמן
יש לזה תופעות לוואי קשות זה לקחת כדורים על בסיס קבוע הרבה זמן
אנונימית
יש לו הרבה תופעות לוואי והוא לא כלכך בריא
אנונימית
יש תופעות לוואי חזקות וזה לא בריא לקחת אותו בגלל שלוש חצקונים
תלכי לקוסמטיקאית
תלכי לקוסמטיקאית
אני לוקחת אבל היה לי מצב קשה אז אם זה רק בגלל שלוש עדיף שלא יש לאיזה מלא תופעות לוואי.
עדיף ללכת להתייעץ עם רופא עור, ולא לקחת על דעת עצמך, אם אין לך הרבה פצעונים יש תחליפים כמו מסיכות, קרמים וסרומים.
בכל מקרה אם זה מפריע לך כדאי ללכת להתייעצות
בכל מקרה אם זה מפריע לך כדאי ללכת להתייעצות
באותו הנושא: