9 תשובות
שואל השאלה:
ואם אני מכירה מישהוא מסויים שאני אוהבת מותר לי להיות איתו בקשר רציני ?
אנונימית
למה ואז מה תעשי איתו אם זה לא לחתונה אז אין לך מה לעשות איתו תחשבי על זה
אם את והוא מסכמים מראש שזה קשר לחתונה, ושומרים נגיעה עד החתונה, ושומרים על שיחות טהורות וצנועות בלי לדבר דברים אסורים וזימה, ולא מושכים את הזמן יותר מדי, אז כן.
בגדול לא. מעבר להכרח וצורך טכני אין לך מה לדבר עם בנים (לתועלת מותר, אבל יש לקצר את השיחה ולא להאריך מה מעבר להכרח).

הבעיה בידידות - שזה משהו קבוע, זה לא מישהו שאת מדברת איתו פעם ב' כי את באמת צריכה משהו ולא סתם להיות חברתו כי כיף לך לדבר עם בנים (שיחה לצורך הנאה אסורה).
אנונימי
^ כגבר בן 20 שמכיר עוד גברים אני מודיע רשמית שאין דבר כזה "ידידים".
לא... וגם "חבר" שומר נגיעה זה לא טוב.
אנונימי
אין דבר כזה ידידים תפסיקו
לא
לא
אנונימי