9 תשובות
כי אנשים מניחים שכל קשר בין בן ובת סטרייטים אומר שיש ביניהם משהו.
ובכללי אפשר פשוט תתעלמי מהתגובות שלהן
שואל השאלה:
איך אני יודעת שזה מתקדם?
אנונימית
אני לא יודע מי החברות שלך אבל זה לגמרי בסדר שיהיה ידידים בנים כל עוד זה לא מתקדם יותר שאז זה כבר תלוי אם את רוצה קשר או לא אבל בגדול זה רגיל ובסדר לגמרי
כןן ממש אבל
זה תינוקי ברמות, אל תתיחסי אליהן ברור שמותר לך שיהיה לך ידידים
חחחיחחח לא נראה לי דווקא
טוב ברור שהם נמשכים אלייך את שווה רצחחיחח מה נשמעע איך אפשר שלאא
אה רגע זאת אלה לי להב בתמונה שלך? לול יצאתי מפגרת אבל עדיין חחח
הן סתם מקנאות החברות שלך, פשוט תסבירי להן שזה ידיד ולא מעבר לזה
כל החברים שלי הם בנים ואין בינינו כלום זה סתם בולשיט... אני חייבת להגיד שזה דווקא יותר כיף מבנות כי זה בלי הרבה מחשבה ודרמה סו...
כי הן פשוט לא מבינות שיכול להיות סתם חבר טוב מ"מהמין השני", שהוא רק חבר עם קשר אפלטוני בלבד.