5 תשובות
שואל השאלה:
לפי החישובים שלי זה בערך 700 קלוריות אז לאכול נניח חביתה עם טוסט או משהו כדי להגיע ל1200? בת 15 אגב
אנונימית
^ כןכן אז זה יהיה טוב
אנונימית
זה ממש קצת מה שאכלת.. כדאי לך לעשות ארוחות מסודרות ולשים לב שאת בגרעון קלורי מתאים ולא קצת או הרבה מידיי.. לפי מה שאכלת עדיף לך לאכול ארוחת ערב טיפה גדולה..
אנונימית
זה מספיק
גדולה