10 תשובות
ברור
עדיף בתנור / בטוסטר מקרוגל עושה אוכל במרקם של גומי
הכל אפשרי אם רק מאמינים
כן בטח
שואל השאלה:
משאר ממש קצת כנאפה אז אני אחמם חצי דקה במיקרוגל
משאר ממש קצת כנאפה אז אני אחמם חצי דקה במיקרוגל
אנונימית
בהצלחה
בתיאבון❤❤❤
אם נשאר קצת עדיף מיקרו, אבל בכללי הייתי אומר טוסטר אובן ולהוסיף מי ורדים למעלה לדעתי
באותו הנושא: