התחברות
הרשמה
קניתי אתמול כנאפה, אני יכולה לחמם ולאכול אותי שוב?
28 בנובמבר 2019, 13:41
כנאפה
חימום
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
יש לי כנאפה במקרר מאתמול ובא לי עכשיו ואני לא יודעת אם צריך לחמם את זה או לא?
קניתי לחם לבן הם ערכים של לחם חום זה טוב?
"אנחנו נאפה לחם בתוך חצי שעה" זה משפט סביל או פעיל? ומה הביניין של המילה נאפה
אתמול קניתי סושי בטייק אווי, ושמתי אותו במקרר ועכשיו אני רוצה לאכול. צריך לחמם או שאוכלים אותו ככה קר?
קניתי ערמונים קלופים וקלווים, איך אני יכולה לחמם אותך?
קניתי שעווה בסופר פארם וצריך לחמם את זה במיקרו מישהו יודע כמה זמן לשים?
קניתי שעווה לפנים מסופר פארם שמתקלפת של"הדבש"ורשום עליה לא לחמם במיקורגל,אז איפה אני אמורה לחמם אותה?(השעווה הכי שמאלית)
קניתי שעווה מתקלפת אבל כתוב בלי לחמם במקרוגל אז איך מחמיים?
אתמול קניתי שניצלים ממסעדת אצה ונשאר לי להיום זה יהיה טעים שאחמם? אפשר לחמם על מחבת?
אכלתי היום: קפה, סלט, פיתה, חומוס, קובה 1 ועוד סלט, חתיכה של כנאפה ותפוח הרבה?
כנאפה זה טעים?