6 תשובות
כי פשוט מוזר
אף אחד, אתה מוזמן לעשות את זה בגיל תשעים. זה פשוט מוזר לנצל את השנה וחצי הזאת של גסיסה עם מישהי שרק מתחילה את החיים שלה.
אפשר..
אבל זה לא יתקבל בעין יפה
אבל זה לא יתקבל בעין יפה
שואל השאלה:
מי שענה "המוסר" - הרי מי קובע מה הוא המוסר?
לכל אדם יש מוסר אחר - מבחינת האחד זה לא מוסרי, ומבחינת השני זה כן מוסרי.
אז המוסר של ה"אני" העצמי שלנו לא אמור לעניין - אלא המוסר הראשי והאמיתי - המוסר האלוקי - שאפשר ללמוד מהתורה.
איפה יש איסור בתורה על כך שגבר בן 90 יתחתן עם בחורה צעירה בת 30?
מי שענה "המוסר" - הרי מי קובע מה הוא המוסר?
לכל אדם יש מוסר אחר - מבחינת האחד זה לא מוסרי, ומבחינת השני זה כן מוסרי.
אז המוסר של ה"אני" העצמי שלנו לא אמור לעניין - אלא המוסר הראשי והאמיתי - המוסר האלוקי - שאפשר ללמוד מהתורה.
איפה יש איסור בתורה על כך שגבר בן 90 יתחתן עם בחורה צעירה בת 30?
אנונימי
אהה בת שלושים , זה יותר הגיוני אבל לא יהיה להם הפרשי זמן ?
כאילו הוא כבר כמעט במוות והיא באמצע החיים.. מה יהיה הכיף במערכת יחסים כזאת? שהוא עוד שניה מת ?
כאילו הוא כבר כמעט במוות והיא באמצע החיים.. מה יהיה הכיף במערכת יחסים כזאת? שהוא עוד שניה מת ?
שואל השאלה:
זאת כבר שאלה אחרת שקשורה לזוג עצמם.
זאת כבר שאלה אחרת שקשורה לזוג עצמם.
אנונימי
באותו הנושא: