9 תשובות
חחח fml הרגת/ה אותי
אנונימית
^^ היא התכוונה שנגיד יש שני אחים בן ובת וההפרש גילאים בניהם לא כזה גדול אז בדרכ היא תתחתן ראשונה
זה תלוי בסטנדרטים של הבן אדם....
כנראה כי לבנים אין סטנדרטים
אנונימית
^^^בנות דוחפים לחתונה. על מישהי שהיא בת 25 ולא נשואה מסתכלים בעין עקומה. בנים לעומת זאת יחסית חופשיים מהבחינה הזו.
FML
אתה מבין שחתונות זה גבר ואישה, נכון?
FML
מי אמר שזה נכון?
כי בנות יותר לחוצות חתונה מבנים