4 תשובות
זה יפה כי זה מראה שהיא מטופחת אבל אני שונא לק שחור!
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אתה לא חושב שהיא פרחה...
אנונימי
לק זה לא לפרחות, זה לכאלה שלא מזניחות את עצמן
באופן אישי אני לא שם לב ללק, זה פרט יחסי שולי, וגם ככה בבית ספר שלנו אסור ללכת לבחורות עם לק (לגברים מותר ;)