9 תשובות
לא
או כן
אימון הוא דבר שמעייף
אן יש לך שעות שינה טובים אל תעשה אם אין תעשה (כי אם יש אתה לא תירדם ואם אין תירדם בקלות)
לא, רק בשינה האימון אפקטיבי - משמע האימון עושה את האפקט שלו על השרירים בלילה - הם נבנים בלילה.

רצוי שלא תתאמן
שואל השאלה:
אוקע
:(
תןדה
שואל השאלה:
ואם אני אתאמן בכל זאת לכיף זה יעשה לי משהו?
תתאמן בקטנה אני עכשיו חזרתי יש לי שעתיים חופשיות אני אשחק במחשב וכל פעם שאפסיד/אנצח אתן שכיבות שמיכה ויד קדמית ואחורית
שואל השאלה:
סבבה תודה
יאא גם לי יש לילה לבן
בבני עקיבא?
שואל השאלה:
כע יש לנו היום בסניף