40 תשובות
הכללת
נפלת על איזה אחד חרא
תאמיני לי אחותי יש בנים טובים יש
תאמיני לי אחותי יש בנים טובים יש
שואל השאלה:
איפה הכללתי?
רשמתי בנים לא כל הבנים
איפה הכללתי?
רשמתי בנים לא כל הבנים
אנונימית
בנים זה מאוד כללי את יודעת זה מין שלם
יש בנים דוחים, אני מבינה אותך...
כנראה נפלת על הסוג הרע, עזבי אל תתיחסי יש גם כאלה..
מגיע לך יותר טוב
כנראה נפלת על הסוג הרע, עזבי אל תתיחסי יש גם כאלה..
מגיע לך יותר טוב
...
בנים בנים (חלקם) זה עם של בואשים
יש כאלה שאין להם
אכפת להם מעצמם
הם לא רואים את האחר ושזה פוגע בו
אז חמלה לא תמיד תמצאי שם
יותר טוב שהסוג בנים האלה ילכו
עדיף להיות לבד אפילו חח
ולפחות לפחות שמינימום יהיה לבנאדם ההוא אמפטיה כי בפרטנר חשוב שיהיה אכפתי שידע להתחשב בך ולא רק בעצמו
כשאין? שילך לחפש
באמת שיותר טוב בלעדיהם
אכפת להם מעצמם
הם לא רואים את האחר ושזה פוגע בו
אז חמלה לא תמיד תמצאי שם
יותר טוב שהסוג בנים האלה ילכו
עדיף להיות לבד אפילו חח
ולפחות לפחות שמינימום יהיה לבנאדם ההוא אמפטיה כי בפרטנר חשוב שיהיה אכפתי שידע להתחשב בך ולא רק בעצמו
כשאין? שילך לחפש
באמת שיותר טוב בלעדיהם
כל הבנות פה מצחיקות אותי, נפלת על בנים מסוג רע ובלה בלה בלה. לא זכור לי שכל הבנות טובות ויכולות להכיל אהבה בכלל
ממש תלוי במי שנפלת עליו יש מספיק שיקשיבו לך ויתמכו בך ויגרמו לך להרגיש טוב..
וואי נעשה שאלה כזו רק על בנות
נשבע אני מקבל יותר נעצים ממך .
מה לא הכללה פה
אמרת בנים - בנים זה הכללה ש"כל" הבנים הם חסרי רגישות .
אבל אני מבין ת'מצב שלך שנפלת על כמה דבילים ...
מצטער בשבילך אבל תדעי שיש מלא שלא.
מקווה לך לפעם הבאה
נשבע אני מקבל יותר נעצים ממך .
מה לא הכללה פה
אמרת בנים - בנים זה הכללה ש"כל" הבנים הם חסרי רגישות .
אבל אני מבין ת'מצב שלך שנפלת על כמה דבילים ...
מצטער בשבילך אבל תדעי שיש מלא שלא.
מקווה לך לפעם הבאה
בתור בן אני לא מזלזל.
הם פשוט לא לוקחים כל דבר ללב
בנות תלמדו לעשות את זה
(לא מזלזל)
הם פשוט לא לוקחים כל דבר ללב
בנות תלמדו לעשות את זה
(לא מזלזל)
שואל השאלה:
^על זה אני מדברת-_-
^על זה אני מדברת-_-
אנונימית
כמו שאמרתי, ממש תלוי במי שנפלת עליו...לא כולנו כאלו - אבל לא חסרים כאלו שיזרקו לך עקיצות כאלו ואחרות.
כל הבנים חסרי רגישות
חוץ ממני :)
סתם ועכשיו רציני:
כן יש בנים חסרי רגישות מאחל לך שלא תדעי עוד בנים לא חסרי רגישות ותיפלי רק על הרגישים.
חוץ ממני :)
סתם ועכשיו רציני:
כן יש בנים חסרי רגישות מאחל לך שלא תדעי עוד בנים לא חסרי רגישות ותיפלי רק על הרגישים.
אין להם אינטליגנציה רגשית כמו לנשים.
זה גם חלק מהפטריארכיה להציג רגישות כחולשה ודבר נשי וגבר שמראה זאת לועגים לו.
עצוב 82 אחוז מהמתאבדים הם גברים, לא נותנים להם מקום להתבטא והם אוגרים הכל וצריכים להיות "המשענת" שדואגת, להוות עוגן ותמיכה נפשית בזמן שהם צריכים להסתיר את מה שעובר עליהם.
זה למה מחקרים מראים שסביבה נשית היא יותר תומכת וחיובית ומובילה לצמיחה אישית.
זה גם חלק מהפטריארכיה להציג רגישות כחולשה ודבר נשי וגבר שמראה זאת לועגים לו.
עצוב 82 אחוז מהמתאבדים הם גברים, לא נותנים להם מקום להתבטא והם אוגרים הכל וצריכים להיות "המשענת" שדואגת, להוות עוגן ותמיכה נפשית בזמן שהם צריכים להסתיר את מה שעובר עליהם.
זה למה מחקרים מראים שסביבה נשית היא יותר תומכת וחיובית ומובילה לצמיחה אישית.
הכללת
עדיין
אני מכירה הרבה בנים רגישים
לכולם יש רגשות
אולי את לא מבינה אותם נכון
עדיין
אני מכירה הרבה בנים רגישים
לכולם יש רגשות
אולי את לא מבינה אותם נכון
את הכללת... וממש לא נכון אני אישית למשל בנדאם רגיש מאוד וקשוב ובמיוחד לבנות ולרגשות שיוצאים ממני
יש בנים שיש להם רגישות אבל זה כל כך נדיר ואם את מוצאת אחד אז יש לך כל כך הרבה מלז
זה ממש ממש תלוי נגיד בכיתה שלי יש בנים ממש חסרי רגישות אבל אני מכירה בנים ממש רגישים אפילו הכרתי גם מפה והם רגישים זה תלויי מי
לגברים אין אינטליגנציה רגשית
ולבנות אין את שאר סוגי האינטליגנציה
זה ידוע
ולבנות אין את שאר סוגי האינטליגנציה
זה ידוע
אנונימי
תקשיבי כפרה אפשר להגיד אותו דבר על בנות. יותר בנים התאבדו מלב שבור מבנות :)
וואי תקשיבי שבאמת יש בנים הכי הכי חמודים ומלאכים שיש ויש חלקם שפחות... אצל בנים זה תמיד מאוד קיצוני ואני אסביר
אם בן נחמד אז הוא הכי הכי הכי נחמד
אם בן מתנהג כמו חרא אז אין קצת ואין בערך. הוא פשוט חרא.
זה מהכרות אישית שלי
אם בן נחמד אז הוא הכי הכי הכי נחמד
אם בן מתנהג כמו חרא אז אין קצת ואין בערך. הוא פשוט חרא.
זה מהכרות אישית שלי
אנונימית
השם שלך מתחיל באות ה ?
אנונימי
תלוי אני עדיין לא פגשתי בן רגיש כל מי שאני מכירה הוא חרא אבל בטוח יש רגישים
אנונימית
אנונימית^^
מהכרות אישית שלי כל הבנות שהכרתי סתומות.
זה אומר שכל הבנות סתומות?
מהכרות אישית שלי כל הבנות שהכרתי סתומות.
זה אומר שכל הבנות סתומות?
אנונימי
לרובם אין אינטילגנציה רגשית, וחלק גדול מאלה שאין להם גם מזלזלים בנושאים האלה מחוסר מודעות.
שאלה טןבה
יש גםבנות יותר חרות מבנים כלבות
לדעתי יש יותר בנות לא אנושיות מבנים רומסות אנשים
"נעום" - ממש מסכים איתך.
*the one and only*
זו לא הדעה שלי, אם תשימי לב הניסוח שלי דומה לניסוח של אנונימית שכתבה לפניי.
ואם תחשבי קצת המטרה שלי היא להדגיש שכל מה שאתם אומרים זה טענות באוויר בלי שום ביסוס
זו לא הדעה שלי, אם תשימי לב הניסוח שלי דומה לניסוח של אנונימית שכתבה לפניי.
ואם תחשבי קצת המטרה שלי היא להדגיש שכל מה שאתם אומרים זה טענות באוויר בלי שום ביסוס
אנונימי
בעצם היא לא אנונימית
אנונימי
הכללת
ומה לעשות שאנחנו לא כאלה ריגשי ודרמטי מכל שטות ודבר שלא מעט בנות עושות.
ומה לעשות שאנחנו לא כאלה ריגשי ודרמטי מכל שטות ודבר שלא מעט בנות עושות.
רציתי שתתעצבנו מזה
להראות לכן שהטענה שלגברים אין אינטלגנציה רגשית מעצבנת גם ואין לה הרבה ביסוס
להראות לכן שהטענה שלגברים אין אינטלגנציה רגשית מעצבנת גם ואין לה הרבה ביסוס
אנונימי
אבל כן הכללת. אני מכירה בנים שרגישים יותר ממאה בנות ביחד.
קודם כל די הכללת...
דבר שני יותר מידי בנות הולכות לגברים קקה ואז מכלילות שכולם חרא ..
הרס עצמי
דבר שני יותר מידי בנות הולכות לגברים קקה ואז מכלילות שכולם חרא ..
הרס עצמי
אנונימי
ח
באמת אין לי רגשות
זה תלוי באישיות של הבן אדם יכול להיות יש בנות חראות ויש גם בנים
באותו הנושא: