7 תשובות
אם זה המחסן שלך והם שמים את הדברים שם, מותר לך לשבור.
הזייה שהם מתנהגים ככה
ומה זה להציק לאישה מבוגרת? היא יכולה להיות אמא שלהם
אני אומרת תוציא את הדברים ותשים להם בכניסה לבית
אנונימית
שואל השאלה:
הוצאנו הכל משם כמה פעמים והם החזירו
ולשבור הייתי מת לשבור את הדברים אבל בסוף הם יבואו אלינו בתלונות עם המשטרה
אני חושב שאם הם שמים דברים במחסן שלנו אז אלה הדברים שלנו
אבל אם אני אשבור זה יהיה ונדליזם וזה סתם ייבלגן הכל
אנונימי
זה באמת מעצבן ונורא מתסכל אבל בא אני אגיד לך משהו, לסבתא שלי יש דירה שהיא משכירה ונכנס לשם שוכר שפשוט שבר מזגנים, ברזים, הרס את הבית, הוא היה שם יותר משנה ולא שילם שקל על שכר דירה, זה הגיע לבית משפט אפילו והשופטת נתנה לו שלושה חודשים!! לעזוב את הדירה אחרי שהיא קראה לו נוכל רמאי ושקרן.
והייתה לו כיפה, זה לא הפך אותו לדתי, דתי לא מתנהג ככה ואםכן אז הוא פשוט לא דתי.
בכל מקרה, מקווה שלכם המשטרה כן תעזור ואל תשכח שאתם סובלים מזה עכשיו, סבתא שלך כבר נפטרה אז לה זה לא מפריע כנראה.
אולי תחליפו מנעול?
אפשר לנעול את המחסן?
אל תיקח אותם אף פעם כדוגמה,מה שהם עושים הוא חילול שם שמיים ובמיוחד אחרי שבן אדם נפטר לעשות דבר כזה זה עוד יותר חמור