8 תשובות
כע תשלח
אנונימית
לא אחי, רק תכתוב לה שאתה אוהב אותה
אל תגיד לה מה היא מרגישה,
וזה גם מרגיש ביקורת, רק בשביל להראות לך שאתה טועה היא יכולה לנתק קשר
שואל השאלה:
איך היא מתה עליי
אנונימי
אל תשלח.
קרה לי מקרה כזה ולא צריך לרדוף ולהעיק.
לפעמים זה לא לשחק משחקים, אם היא הייתה רוצה היא הייתה מראה את זה. דיי לרדוף אחרי אנשים, אתה תכיר עוד אחרות.
אנונימית
תשלח את זה
בתור בת זה טוב
אנונימית
עדיף שתגיד לה פנים מול פנים או תדבר איתה על זה
אנונימית
תשנה את זה ל
אני אוהב אותך
לא קל איתך האמת אבל אני יודע שאני אוהב אותך אני מנסה לשחק משחקים ולהסתיר את זה מנסה להתחמק אבל זה לא עוזר אני יודע שרואים את זה עליי. תהפוך את ההודעה שיהיה עליך ואז יהיה לה הרבה יותר קל להזדהות ולהגיד שהיא גם מרגישה ככה