15 תשובות
למה לא בסדר בעצם?
לגיטימי מהכעס
לגיטימי מהכעס
שואל השאלה:
כי הייתי בטוח שהיא אוהבת אבל אני מבין שלא
ואולי שוב פעם היא תתחרט ותרצה לדבר אני לא יודע
כי הייתי בטוח שהיא אוהבת אבל אני מבין שלא
ואולי שוב פעם היא תתחרט ותרצה לדבר אני לא יודע
זה אחלה
שואל השאלה:
איך הייתם פועלים במקומי?
איך הייתם פועלים במקומי?
שמע יכול להיות היא באמת מתמודדת עם משהו הכל טוב לא אישי אליך תנתק קשר
כמוך. הייתי מנתקת קשר
זה בסדר
לא זה לא בסדר, לפני שאתה חוסם אתה צריך לבדוק איתה מה קרה ולמה פתאום הכל השתנה
אנונימית
שואל השאלה:
היא לא עונה אבל..
היא לא רוצה לדבר איתי יש לבחורה מאניה דיפרסיה היא פעם אוהבת ופעם שונאת
היא לא עונה אבל..
היא לא רוצה לדבר איתי יש לבחורה מאניה דיפרסיה היא פעם אוהבת ופעם שונאת
שואל השאלה:
אם היא הייתה שולחת לי אפילו את ההודעה הכי קטנה הייתי מתקשר אליה ומדבר איתה
אבל לא אכפת לה ממני
אם היא הייתה שולחת לי אפילו את ההודעה הכי קטנה הייתי מתקשר אליה ומדבר איתה
אבל לא אכפת לה ממני
זה לא משנה מה יש לה ההפך אם אתה יודע שהיא סובלת ממחלה כזאת אתה אמור להיות סבלני ולנסות להבין אותה
אנונימית
שואל השאלה:
אני אתקשר אליה עכשיו מקווה שהיא תענה לי.
אני אתקשר אליה עכשיו מקווה שהיא תענה לי.
שואל השאלה:
ניסיתי להתקשר והיא לא ענתה.
אין סיבה שאלחם עליה אם היא לא יודעת בכלל מה עובר איתי
ניסיתי להתקשר והיא לא ענתה.
אין סיבה שאלחם עליה אם היא לא יודעת בכלל מה עובר איתי
תנסה להתקשר שוב
הכי קל לוותר תאמין לי עשיתי את כל כך הרבה פעמים בחיים שלי ואני מתחרטת על זה ממש
הכי קל לוותר תאמין לי עשיתי את כל כך הרבה פעמים בחיים שלי ואני מתחרטת על זה ממש
אנונימית
שואל השאלה:
תשלחי הודעה בפרטי אני אסביר לך את המצב זה הרבה מעבר למה שזה נראה
תשלחי הודעה בפרטי אני אסביר לך את המצב זה הרבה מעבר למה שזה נראה