9 תשובות
אתה לא מעריך את עצמך
שואל השאלה:
מה הכוונה?
אנונימי
להערכתי היא לא אוהבת אותך
אתה לא הבעיה.
אף אחד לא הבעיה.
זכותך להרגיש אם אתה אוהב מישהי או לא
רק אני מציעה לך להסביר לה כמה שיןתר מהר כדי שלא תרגיש ציפייה
שואל השאלה:
לא התכוונתי שאני לא אוהב אותה ,התכוונתי שאני לא מרגיש שהיא אוהבת אותי
אנונימי
אה סליחה לא הבנתי את השאלה
תשמע, חשוב מאוד שתפתחו את כי לא כדאי פשוט להתעלם ולא לדבר על זה
תנסה לחשוב עם עצמך למה אתה מרגיש ככה. אולי זה מגיע ממקום של חוסר הערכה עצמית שאתה לא חושב שאחרים יכולים לאהוב אותך.
או שאולי היא באמת לא אוהבת אותך.
אולי היא אחת שפחות מראה אהבה
אנונימית
אולי היא מראה את זה בדרך שונה מאיך שאתה רגיל/רוצה שיראו לך אהבה. דבר איתה, תגיד לה מה אתה מרגיש ומה חסר לך. יכול להיות גם שזה בא מחוסר ביטחון, אם אתה לא אוהב את עצמך למה שתאמין שמישהו אחר יכול?
באותו הנושא: