התחברות הרשמה

לומדים ערבית במחצית השנייה של כיתה ט?

27 בנובמבר 2022, 15:45
ערביתכיתהכיתה ט'    
6 תשובות
כן
ס
סטיפש2
כן
b
bi$cotti
כן
פ
פאם הכרית
אכן כן
ל
ליקריץ_
כן
צ
צוקו
כן
I
It's tzlil2004
באותו הנושא:
71 במתמטיקה בכיתה ט במחצית השנייה זה טוב או לא?
ילדים בכיתה י ומעלה שלא במגמת ערבית, אתם לומדים ערבית?
עד איזה כיתה לומדים ערבית?
בכיתה ח' לומדים ערבית?
ציון 73 במחצית בערבית כיתה יא 5 יחל זה טוב?
לומדים ערבית בכיתה ז?
בכיתת מבר לומדים ערבית?
לומדים ערבית גם בכיתה ט?
בכיתה י מה יותר חשוב, המחצית הראשונה או המחצית השנייה?
בכיתה ט לומדים ערבית?
איך הייתם מתארים את כיתה ז במחצית הראשונה ובשניה?