9 תשובות
כן :) אני בכיתה ט ולומדת ערבית, בשנה הבאה בכיתה י אפשר לבחור אם מעוניינים להמשיך למגמה של ערבית ואם לא אז כבר לא לומדים ערבית :)
שואל השאלה:
כיתה י' זה לא חובה נכון?
כיתה י' זה לא חובה נכון?
אצלנו הפסיקו בט
כיתה י זה לא חובה כי לא חובה לעשות בזה בגרות
מכיתה י זה הופך למגמה
אצלנו זה היה בהקבצות
תלוי בבית הספר, בכללי כן
באותו הנושא: