2 תשובות
שואל השאלה:
אם אני לא מצליחה לנשום אז אני גם לא אצליח לשתות..
אני לא צמאה זה לא הבעיה.
הבעיה שאני לא מצליחה לנשום
אם אני לא מצליחה לנשום אז אני גם לא אצליח לשתות..
אני לא צמאה זה לא הבעיה.
הבעיה שאני לא מצליחה לנשום
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא כזה פשוט לי.
זה הקטע..
זה לא כזה פשוט לי.
זה הקטע..
אנונימית
באותו הנושא: