12 תשובות
תגידי לה שזה לא בסדר ותפסיקי להביא לה
תעמדי על שלך. אם זה מציק לך זה מציק לך, זאת דרישה מאוד לגיטימית לבקש ממנה להפסיק לעשות את זה ולכבד אותך. שתתחיל להביא את הדברים שהיא צריכה בעצמה ותפסיק לסמוך על אנשים אחרים שיחפו עליה באופן קבוע.
לא להביא לה
תסבירי לה בדיוק מה שהיא עושה
גם היא מכחישה
אל תביאי לה יותר.
זה ציוד שלך ואת לא חייבת לה כלום
לא ילדותית בכלל גם אותי זה היה מעצבן. תסבירי לה בעדינות שתפסיק לבזבז לך את הציוד
שואל השאלה:
זה כאילו נהיה אצלה הרגל לקחת ממני
שהמורה אומרת לנו לכתוב היא פשוט לוקחת לי תקלמר ומוציאה משם עט בלי לשאול
והאמת ניסיתי להגיד לה על זה אבל היא פשוט קראה לי "מה ישלך יכבדה כולה עט"
אנונימית
היא עולה לי על העצבים רק לקרוא את זה
שואל השאלה:
^ חח
אנונימית
^^^
תבקשי מהמורה להעביר אותך מקום
וגם שהיא חוטפת לך את העט וקוראת לך "כבדה" בכל זאת, אל תביאי לה.
זה ציוד שלך, אין שום סיבה שהיא תהרוס לך את הציוד ש*את* קנית בשביל *עצמך*
אל תביאי לה, מה אין לה מחברות בבית? שתביא בעצמה, זה שאת חברה שלה זה לא אומר שאת צריכה לממן לה את הציוד.
זה לא אומר שום דבר לגביי זה שאת ילדותית.
תגידי לה שאין לך להביא לה. לגביי הכותרות אני יכולה להגיד לך מניסיון זה קרה לי גם אבל לא עם כותרות עם משהו אחר וזה אומר שאם מישהו מעתיק ממך זאת אומרת שהוא אוהב את מה שעשית והוא רצה גם אז זה דבר טוב זה אומר שהיא אוהבת את מה שעשית תנסי להתעלם למרות שאני יודעת שזה קשה ואז זה לא עוזר שאני אומרת את זה אז פשוט תגידי לה שהיא צריכה לחשוב על רעיונות לכותרות בעצה ולא לבקש רק ממך דברים כל הזמן להגיד לה לבקש ממשהי אחרת. אם היא נחמדה אלייך אז תגידי לה את זה גם נחמד שהיא לא תרגיש מאוימת ואם היא פחות.. אז תגידי לה את זה בקצת רגש.
כשהיא מנסה לקחת לך עט אל תתני לה לקחת לך את הקלמר. תשימי אותו רחוק ממנה.
שואל השאלה:
תודהה ממש לכל מי שענה :)
אנונימית