6 תשובות
זה לא ילדותי זה ממש אנושי שתרגישי ככה..
תנסי כזה להכניס את זה לשיחה שלכם מתישהו אבל בלי כעס.. כי חבל
תנסי כזה להכניס את זה לשיחה שלכם מתישהו אבל בלי כעס.. כי חבל
לא^
מותר להן להפגש
הן לא עשו לך קטע מסריח אומשו
מעצבן אבל כאילו תזמיני אותן גם
מותר להן להפגש
הן לא עשו לך קטע מסריח אומשו
מעצבן אבל כאילו תזמיני אותן גם
את קרובה אליהן והן חברות שלך, זה למב את מרגישה לא נעים. את יכולה לשאול אותן למה הן לא הזמינו אותך אבל זה גם ייצור מתח ביניכן. לפעמים אנשים יותר זורמים עם אנשים אחרים ומניסיון שזה כבר קרנ לי בעבר
אין ממה להיעלב וזה הפסד שלהן
אין ממה להיעלב וזה הפסד שלהן
זה היה מעשה לא חברי ולא מכבד, אני כותב מניסיון. ברור שאת יכולה להרגיש לא בנוח, ואני בכלל בספק אם אפשר לקרוא להן חברות, אבל אולי אני קצת מגזים.
תנסי אולי ליצור איתן קשר מיוזמתך, להראות להן שאת בן אדם כיפי וקליל, ואני בטוח שדעתן תשתנה.
הכי חשוב שזו הגישה שלך, תנסי לא להיעלב, אלא להסתכל הלאה על העתיד!
בהצלחה:)
תנסי אולי ליצור איתן קשר מיוזמתך, להראות להן שאת בן אדם כיפי וקליל, ואני בטוח שדעתן תשתנה.
הכי חשוב שזו הגישה שלך, תנסי לא להיעלב, אלא להסתכל הלאה על העתיד!
בהצלחה:)
ממש לא ילדותי את צודקת במאה אחוז
שואל השאלה:
roway
אנחנו חברות ארבע שנים:')
roway
אנחנו חברות ארבע שנים:')
אנונימית
באותו הנושא: