5 תשובות
תעשי מה שבא לך ומה שעושה לך טוב
זאת את
את לא צריכה להתבייש בזה או משהו
כןן. גם אני ככה פשוט יודע מתי להיות גם רציני ובוגר^-^.
תעשי מה שאת רוצה ומה שטוב לך.:)
גם אני כזאת הכל בסדר
אני בת 22 וגם עושה את זה.
וואלה זה כיף לי.
ואני אוהבת עדיין להרגיש ילדה
לא, את חייה את החיים נשמה.