5 תשובות
תעשי מה שבא לך ומה שעושה לך טוב
זאת את
את לא צריכה להתבייש בזה או משהו
זאת את
את לא צריכה להתבייש בזה או משהו
כןן. גם אני ככה פשוט יודע מתי להיות גם רציני ובוגר^-^.
תעשי מה שאת רוצה ומה שטוב לך.:)
תעשי מה שאת רוצה ומה שטוב לך.:)
גם אני כזאת הכל בסדר
אני בת 22 וגם עושה את זה.
וואלה זה כיף לי.
ואני אוהבת עדיין להרגיש ילדה
וואלה זה כיף לי.
ואני אוהבת עדיין להרגיש ילדה
לא, את חייה את החיים נשמה.
באותו הנושא: