4 תשובות
לכבד את עצמך לפני זה, מה כזה מיוחד בזה שהיא בת? היא כמו בן רק עם חור
כל הבנות היום חושבות שמגיע להן הכל , תמשיך בשלך דביר , האחת תגיע בזמן שלה , בזמן הזה שיש לך עכשיו תתמקד בעצמך אחי
בתור בת אני די מסכימה איתך יש מלא בנות היום שחשות את עצמן וזה נראה נורא מעצבן מהצד
אני לא יודעת אם זה גיל ההתבגרות או שהן סתם מעצבנות^
להבין שהן רק בנות ושלא צריך יחס אחר או מיוחד בשבילן