5 תשובות
אחי, לך איך שבאלך איפה שבאלך
כל עוד לא נגעת בה או הסתכלת לעברה אין כל סיבה להטרדה
כל עוד לא נגעת בה או הסתכלת לעברה אין כל סיבה להטרדה
אני לא ככ הבנתי עדיין למה בנות מפחדות כשגברים הולכים באותו רחוב בלילה אז אין לי איך לעזור, אבל אולי אם כזה תשים אוזניות ותהיה בטלפון זה יראה כאילו אתה עסוק עם עצמך ולא מאיים
אנונימית
אם אתה רואה מישהי תעבור לצד השני של המדרכה ותלך לאט אולי היא עדיין תפחד אבל תעשה מה שאתה יכול כדי שהיא תרגיש יותר בטוחה כל הכבוד לך שזה חשוב לך שירגישו בנוח
למה שהיא לא תעבור צד במדרכה למה דווקא הוא?
אנונימי
תרגיש בנוח עם עצמיך, אם מישהי חוששת מהנוכחות שלך זה משהו שאפשר להרגיש.
אם אני מרגישה שלא בנוח אני עוברת מדרכה.
אם אתה רוצה להגדיל ראש-מבורך.
אנשים שמרוכזים בעצמם הם האנשים שאני מרגישה נינוחה בסביבתם בהקשר הזה, ידיים בכיסים, פלאפון ביד, אוזניות, קוביה הונגרית או כל דבר כזה יגרום לי להבין שאתה עסוק בעצמך וזהו והכל טוב
אם אני מרגישה שלא בנוח אני עוברת מדרכה.
אם אתה רוצה להגדיל ראש-מבורך.
אנשים שמרוכזים בעצמם הם האנשים שאני מרגישה נינוחה בסביבתם בהקשר הזה, ידיים בכיסים, פלאפון ביד, אוזניות, קוביה הונגרית או כל דבר כזה יגרום לי להבין שאתה עסוק בעצמך וזהו והכל טוב
באותו הנושא: