6 תשובות
אם תילחץ זה רק יהיה מוזר לשני הצדדים. תיה רגוע ותתנהג כרגיל, תנסה לא לחשוב על זה בכלל והכל יהיה טוב.
תיהיה עצמך, אל תיהיה מוזר מידי, אל תעשה דברים מוזרים שגורמים להן לא להרגיש בנוח
לא צריך להיות איזה מישהו מיוחד
פשוט להתנהג בטבעיות עם טקאט
אנונימית
שואל השאלה:
זה כל הקטע שפעם הייתי ממש חסר טאקט והיום אני מפחד להמשיך להיות שוב ככה אז אני לא יודע איך להתנהג ליידן
אנונימי
לאט לאט אתה מתקדם
זה פשוט לחשוב לפני כל משפט שמוציאים וזה לא רק ליד בנות זה ליד כל אחד צריך להיעשות
תתנהג כמו שאתה מתנהג ואם אתה מתחיל להרגיש שהמצב נעשה מוזר תפוס מרחק קצת (הכוונה בדיבור) אנחנו בני אדם
אגב מה שתמיד עוזר זה לצחוק
אני נגיד מתה על הומור שחור ודברים כאלה אבל יש כאלה שפחות מתחברים אז צריך לאט לאט לראות מה כל אחד אוהב יותר אוהב פחות ולהתקדם עם זה הלאה
אנונימית
אני חושבת שאתה לא צריך יותר מידי להקפיד זה יותר מידי מלחיץ תיהיה משוחרר אבל לא יותר מידי במידה