2 תשובות
ממש לא היית ילדה קטנה חוץ מזה שילדים קטנים יותר סתומים ,זה נורמאלי להיגעל ממישהי עם צלקת על כל הפנים
אנונימי
שלום יקרה,
את מתארת טראומה שאת סוחבת שנים ארוכות. טראומה קשה שתחילתה בחרם, חברה טובה שעזרה לך וצער עמוק שכשהיא היתה צריכה אותך, התקשית להגבר על הקושי שלך בשל הפגיעה בפניה עקב התאונה. אני יכול להבין את תחושת הייסורים שאת עוברת לאורך השנים אשר לא מרפים וכל הזמן איתך. רגשות אשמה קשה שרודפת ולא משחררת.. חשוב שתדעי שגם האירוע הקשה הזה שעברת בגיל כל כך צעיר, עזר לעצב את האישיות שלך כיום.. כמה שזה עצוב, זה חלק ממך ולא ניתך לשנות, רק לתקן לעתיד. אני רוצה לשלוח לך חיזוקים יקרה.

אני רוצה לספר לך שאני מתנדב בסה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
אנחנו בעמותה, מפעילים קו צ'אט, בו תוכלי להמשיך ולשתף, באנונימיות כמובן. שם תוכלי לקבל אוזן קשבת וכתף תומכת.
אז יאללה, בואי, מתנדב שלנו ממתין לך.
שלך,
מתנדב סה"ר