8 תשובות
אני קבעתי עם ידיד ב1:00 וכבר 2:21 והוא לא עונה ואני פשוט יושבת ותוהה לעצמי..
שואל השאלה:
לכי הבייתה איזה ילד זבל
לכי הבייתה איזה ילד זבל
אנונימית
אני בבית הוא אמור לקחת אותי וממש.. מה אני אמורה לעשות
איש הלך הלך הלך בום שניצל
שואל השאלה:
תקשיבי תתקשרי אליו ואם הוא לא עונה אז תשארי בבית אל תלכי לבד
תקשיבי תתקשרי אליו ואם הוא לא עונה אז תשארי בבית אל תלכי לבד
אנונימית
הוא לא עונה ואני עדיין מחכה אוף
שואל השאלה:
אל תתבאסי לא נורא. בטח הוא יסביר לך עוד מעט למה הוא לא בא. תראי בינתיים איזה סדרה הכל טוב
אל תתבאסי לא נורא. בטח הוא יסביר לך עוד מעט למה הוא לא בא. תראי בינתיים איזה סדרה הכל טוב
אנונימית
מקווה שיענה.. וצודקת