8 תשובות
אני קבעתי עם ידיד ב1:00 וכבר 2:21 והוא לא עונה ואני פשוט יושבת ותוהה לעצמי..
שואל השאלה:
לכי הבייתה איזה ילד זבל
אנונימית
אני בבית הוא אמור לקחת אותי וממש.. מה אני אמורה לעשות
איש הלך הלך הלך בום שניצל
שואל השאלה:
תקשיבי תתקשרי אליו ואם הוא לא עונה אז תשארי בבית אל תלכי לבד
אנונימית
הוא לא עונה ואני עדיין מחכה אוף
שואל השאלה:
אל תתבאסי לא נורא. בטח הוא יסביר לך עוד מעט למה הוא לא בא. תראי בינתיים איזה סדרה הכל טוב
אנונימית
מקווה שיענה.. וצודקת