5 תשובות
לכתוב לה שאת אוהבת אותה וזאת פה בשבילה .
לשתף אותך או לא זה בחירה שלה
לשתף אותך או לא זה בחירה שלה
שואל השאלה:
אבל יש לה בת זוג,זה לא יראה מוזר אם אכתוב לה את זה?
אבל יש לה בת זוג,זה לא יראה מוזר אם אכתוב לה את זה?
תכתוב לה שאתה שם בשבילה אם היא זקוקה לך
או את
לדעתי זה לא יראה מוזר
באותו הנושא: