5 תשובות
לכתוב לה שאת אוהבת אותה וזאת פה בשבילה .
לשתף אותך או לא זה בחירה שלה
שואל השאלה:
אבל יש לה בת זוג,זה לא יראה מוזר אם אכתוב לה את זה?
תכתוב לה שאתה שם בשבילה אם היא זקוקה לך
לדעתי זה לא יראה מוזר