התחברות
הרשמה
זה ניסוח בסדר להודעה?
היי x, לא באתי לבית ספר כי אני לא מרגישה טוב. תוכל להצדיק לי את החיסורים של היום?
21 בנובמבר 2022, 08:16
הודעות
מורים
5 תשובות
כן
מיכלי
כן
i
iNeed2p
כן
מ
מלאכית מגהינום ;)
כן זה אחלה
O
Outlander
כן זה מעולה תשלחי
פ
פאבלו אימיליו אסקובר
באותו הנושא:
מה אתם אומרים על הניסוח הזה להודעה לקראש?
טוב הניסוח עכשיו בסדר? זה לא תוקפני נכון?
אתם יכולים לעזור לי לנסח ?או להגיד לי עם הניסוח של ההודעה בסדר?
רשמתי למחנכת שלי הודעה והיא רשמה לי שהניסוח שלי מאוד חצוף ולכן היא לא מסכימה אפשר להבין מה לא בסדר בניסוח?
ההודעה בסדר? הניסוח
האם הניסוח שלי בסדר?
הניסוח בסדר?
זה ניסוח טוב להודעה לקבלה לעבודה בגולדה?
אם אני שואלת את אותה השאלה בניסוח אחר זה בסדר?
הניסוח נשמע בסדר?
שלחתי בקשה לדחיית תאריך הגיוס למיטב, הסיבה אמיתית לגמרי ואני מפחדת שלא יאשרו לי, הניסוח בסדר?