7 תשובות
זה בסדר
זה לגמרי סבבה :)
זה מעולה
זה סבבה
כן מעולה
הייתי כותבת:
היי (שם של מורה),
רציתי לברר פרטים לגבי שיעורי נהיגה, אשמח לשוחח איתך.
תודה, (השם שלך)
היי (שם של מורה),
רציתי לברר פרטים לגבי שיעורי נהיגה, אשמח לשוחח איתך.
תודה, (השם שלך)
בול איך שכתבת.
לא לשנות
לא לשנות
אנונימית
באותו הנושא: