7 תשובות
זה בסדר
זה לגמרי סבבה :)
זה מעולה
זה סבבה
כן מעולה
הייתי כותבת:
היי (שם של מורה),
רציתי לברר פרטים לגבי שיעורי נהיגה, אשמח לשוחח איתך.
תודה, (השם שלך)
בול איך שכתבת.
לא לשנות
אנונימית