7 תשובות
יש פחות אפשרויות וזה גם קטן ולא נוח אני אישית מעדיפה במחשב
בגלל שהחציבה והבנייה מוזרים
זה חרא בטירוף
שואל השאלה:
אצלי זה זמני.. פשוט קצת קשה לי להתרגל למיינקראפט במחשב.
אצלי זה זמני.. פשוט קצת קשה לי להתרגל למיינקראפט במחשב.
אנונימית
שואל השאלה:
יהיה לי במחשב אבל זה בנתיים הזה שהטלפון כי אין תקציב .-.
יהיה לי במחשב אבל זה בנתיים הזה שהטלפון כי אין תקציב .-.
אנונימית
תכלס כל עוד כיף לך ואת אוהבת את זה אז אין שום בעיה :)
א
אף פעם לא ניסיתי אבל זה ממש נשמע לי לא כיף כמו במחשב ולא נוח
אף פעם לא ניסיתי אבל זה ממש נשמע לי לא כיף כמו במחשב ולא נוח
באותו הנושא: