7 תשובות
יש פחות אפשרויות וזה גם קטן ולא נוח אני אישית מעדיפה במחשב
בגלל שהחציבה והבנייה מוזרים
זה חרא בטירוף
שואל השאלה:
אצלי זה זמני.. פשוט קצת קשה לי להתרגל למיינקראפט במחשב.
אנונימית
שואל השאלה:
יהיה לי במחשב אבל זה בנתיים הזה שהטלפון כי אין תקציב .-.
אנונימית
תכלס כל עוד כיף לך ואת אוהבת את זה אז אין שום בעיה :)
א
אף פעם לא ניסיתי אבל זה ממש נשמע לי לא כיף כמו במחשב ולא נוח