4 תשובות
שואל השאלה:
אנונימית,ברור שהיא מקבלת יותר כי היא חתמה אבל תחשבי שאם היא הייתה בן היה לה עוד 8 חודשים עד שהיא הייתה יכולה לחתום,זה 8 חודשים שגברים "מפסידים" 5 אלף שקל כל חודש רק כי הם לא בנות(שזה במצטבר 40 אלף ואפילו יותר)
אנונימי
אה אופס סליחה , אבל בכל אופן , המערכת הצבאית לא שיוויונית בכלל וזה ממש חבל .. אין כל כך מה לעשות עם זה
אנונימית
אנונימית הכוונה שהיא תעשה פחות שירות ותרוויח יותר במידה ותחתום קבע
היא מקבלת יותר כי היא חתמה , לא כי היא בת
ובנות שמשרתות כלוחמות משרתות את אותו האורך כמו הבנים :)
אנונימית