19 תשובות
זה מעולה. את תמיד יכולה לשאוף ליותר אם את רוצה.
זה בסדר
מעולה
זה מדהים
תמיד עדיף יותר ;)
בהצלחה
זה ממש טוב
זה ציון מצוין לחמש יחל, תמיד יש לאן לשאוף אבל תהיי גאה בעצמך.
זה מעולה, וכן לשאוף ל95+.
עדיף. זוהי הדרך להצלחה. גם אם אקבל 99 אני אשאל מה הייתה הטעות שלי.
עדיף. זוהי הדרך להצלחה. גם אם אקבל 99 אני אשאל מה הייתה הטעות שלי.
אתם רציניים?! זה מדהים!!! מה יש לכם
אפשר גם ציון של 91 ? אני נפלתי על הצבה בגלל הלחץ פעמים וזה הוריד לי את הציון ל 30
91 ב חמש יחל זה מדהים
נכון שזה מדהים, אבל תמיד כדאי לשאוף גבוהה יותר.
ברור אבל אם הייתי מקבל 91 הייתי ממש ממש מאושר
גם אני, אני מאמינה שכל אחד
אבל זה נחמד כשיש מטרה של ציון 95+. זה מה שיעזור לנו לאורך כל החיים. מטרות, גם אם התוצאה היא מעולה אך היא לא המטרה , תמיד עדיף לשאוף להכי גבוה
אבל זה נחמד כשיש מטרה של ציון 95+. זה מה שיעזור לנו לאורך כל החיים. מטרות, גם אם התוצאה היא מעולה אך היא לא המטרה , תמיד עדיף לשאוף להכי גבוה
זה ציון מעולה
במיוחד ל 5 יחל בתיכון
לשאוף ליותר זה תמיד טוב אבל הציון שלך יותר מבסדר ואל תתאכזבי או משהו
במיוחד ל 5 יחל בתיכון
לשאוף ליותר זה תמיד טוב אבל הציון שלך יותר מבסדר ואל תתאכזבי או משהו
זה מדהים בטירוף מה-
אני בכיתה י והממוצע בכיתתי שלי הוא 65-70
אני בכיתה י והממוצע בכיתתי שלי הוא 65-70
אנונימית
זה מדהים, בי"א נהיה ממש קשה אבל
לשאוף ל95+ ולשאוף ל100 עגול ולא פחות!
יכולה 91 יכול גם 100!
תותחית!
יכולה 91 יכול גם 100!
תותחית!
אנונימי
באותו הנושא: