15 תשובות
מעולה עדיף 70 ב5 יחידות ממאשר 100 ב4 יחידות.
זה בסדר, כן.
זה טוב ממש
שואל השאלה:
למדתי את כל החומר לילה לפני בגלל זה הציון ככה
למדתי את כל החומר לילה לפני בגלל זה הציון ככה
אנונימית
זה טוב הלוואי עלי אני נכשל כל מבחן ב4
ציונים זה לא חשוב
נכון 70 בחמש זה מעולה אבל עדיף לך לשפר לאט לאט כי ביא זה מתחיל להיות יותר קשה.. מניסיון (עכשיו נזכרתי מאוחר ושוקלת לרדת לארבע ביא)
ברור, אני בשלוש יחידות ואפשר לקבל עד 150 ויש ילדים שמקבלים פחות מ100 ואפילו נכשלים, אז זה באמת מדהים ברמות
135*^
^ אין מה לתקן אותי, לא יודעת מה אצלך אצלנו זה 150
להשתפר אבל זה לא רע בכלל בהתחשב שציון עובר זה 56
כן
נדיר
יאפ
כן
באותו הנושא: