התחברות
הרשמה
למה כולם מדברים על הnothing phone?
זה הולך להיות פופולרי? משהו כמו אפל?
18 בנובמבר 2022, 20:21
טלפונים
טכנולוגיה
אייפון
אפל
nothing
תשובה אחת
חברה חדשה שנכנסה לשוק חזק
צ
צ.חייזר
באותו הנושא:
כדאי לקנות את הnothing phone לדעתכם?
רושמים in my phone או on my phone?
למה בסטיפס כולם עונים בצורה נחמדה ולא כעסנית ובמציאות כולם עונים ומדברים בצורה מגעילה ועצבנית?
מישהו קנה את הnothing phone? מה דעתכם עליו? איך המצלמה?
כולם פה מדברים על טילים וזה ,תתחילו לדבר על דברים שמחים חברהה
הnothing ear 1 אוזניות טובות ושוות את המחיר שלהם והאם הם יותר טובות מairpods pro?
למה מדברים שאסור לאהוב בחודש נובמבר או משו אני פשוט לא מבינה על מה כולם מדברים?
למה כולם מדברים על שלום אבל אף אחד לא מדבר על צדק?
למה כולם מדברים על שלום, אבל אף אחד לא מדבר על צדק?
למה כולם מדברים על שלום אבל אף אחד לא מדבר על צדק?
למה כולם מדברים ומקללים את החרדים על שמשתמטים ואף אחד לא מדבר על השמאלנים שמשתמטים?