6 תשובות
עכשיו השיר הזה נדבק לי לראש.

וכי ממש קשה להגיע לשלום בדרך צדק
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חושב על דרך להגיע לשלום אמיתי בלי צדק
אנונימי
זה כאילו משולב....
כי בכל שלום היה חוסר צדק בדרך...
כמו מלחמות, תנאים קשים...
אבל כבר היה חוסר צדק בעבר, הרבה, ולפי מה שאני יודעת אי אפשר לשנות את העבר. אם כל השנאה שיש באנשים אי אפשר תמיד להגיע לצדק, זו קצת צביעות כי גם מה שיראה לצד אחד הצדק לצד השני זה בדיוק ההפך.
גם אם חוסר הצדק ונעשה וגם יעשה צריך תמיד לשאוף לשלום
שואל השאלה:
אי אפשר להגיע לשלום בלי צדק.
אנונימי
כי אם היה צדק היה לפלסטינים זכות בחירה/עצמאות והם היו משתמשים כדי לירות עלינו
אנונימי