7 תשובות
שתי תה
כלום מה יש לעשות כבר אכלת
זה חורף. כולם מרגישים ככה.
אני ממליצה לך ללכת לנוח קצת
שואל השאלה:
^^איך להעביר תתחושה
אנונימית
לכי למיטה , תשמעי מוזיקה .עצמי עיניים ואל תחשבי על זה
שואל השאלה:
לא לא קשור לחורף אני פשוט באמץ את נראלי אכלתי יותר מדי מרגישה שהבטן שלי מתפוצצת
אנונימית
אז תחכי שהבטן שלך תעשה גולוגולו
ותפציצי באסלה שתי תה וזהו^