7 תשובות
שתי תה
כלום מה יש לעשות כבר אכלת
זה חורף. כולם מרגישים ככה.
אני ממליצה לך ללכת לנוח קצת
אני ממליצה לך ללכת לנוח קצת
שואל השאלה:
^^איך להעביר תתחושה
^^איך להעביר תתחושה
אנונימית
לכי למיטה , תשמעי מוזיקה .עצמי עיניים ואל תחשבי על זה
שואל השאלה:
לא לא קשור לחורף אני פשוט באמץ את נראלי אכלתי יותר מדי מרגישה שהבטן שלי מתפוצצת
לא לא קשור לחורף אני פשוט באמץ את נראלי אכלתי יותר מדי מרגישה שהבטן שלי מתפוצצת
אנונימית
אז תחכי שהבטן שלך תעשה גולוגולו
ותפציצי באסלה שתי תה וזהו^
ותפציצי באסלה שתי תה וזהו^
באותו הנושא: