6 תשובות
אל תצא
תלך
תנסה להוציא את עצמך מהבית ולהיות עם אנשים
תלך, זה באמת יעזור לך גם אם תסבול, לדיכאון עוזר לצאת מהבית ולשנות אווירה.
אם תמשיך להסתגר ולהיות לבד אולי זה מרגיש טוב לאישה מנחם אבל זה רק עוזר לך לשקוע יותר ויותר לדיכאון
אל תלך אם אתה יודע שאתה רק תסבול אז אין לך למה ללכת....
שואל השאלה:
כי אני בדיכאון
אנונימי
למה שתסבול?