תשובה אחת
להתאהב במישהו זה יותר עמוק, יותר רציני, יש יותר מעורבות של רגשות - זה יותר אמיתי עם יותר כוונה.
קראש זה לא רציני ממש. זה רק רגש חיבה כלפי מישהו, זה כאילו ההקדמה לפני ההתאהבות.

הידלקות זה יותר בקטע של תשוקה..(?)
בדרך כלל תשוקה מינית