6 תשובות
קראש-אדם ספיציפי שהתאהבת בו(לטווח זמן די קצר אני חושבת)
התאהבות-המילה בכלליות
תכלס זה לא משנה. אבל אומרים שהתאהבות זה לטווח יותר ארוך.
קראש זה משהו של חודש חודשיים או אפילו חצי שנה.
התאהבות זה תמידי ויותר אבססיבי
קראש- נדלקת על מישהו את נמשכת
התאהבות- התאהבת בבן אדם, באופי ובמראה
התאהבות זה מהמילה אהבה...
אי אפשר לאהוב קראש, אלא לחבב אותו או "להידלק" עליו...
אז אני מניחה שזה חיבוב ולא התאהבות...
קראש זה משהו שחולף אחרי זמן קצר
התאהבות זה מעל 4 חודשים אם אני זוכרת נכון
התאהבות זה משהו חזק וקראש יכול להיות על סתם מישהו שראית בטיקטוק
קראש זה זמני, התאהבות זה רגש חזק מאד, וגם יותר ארוך, יכול להגיע לכמה שנים.