3 תשובות
^בערך וכן הסברת את זה פצצה
אנונימי
קראש זה משהו קטן, תוך שנייה אתה יכול לקבל קראש על סתם ילדה שראיתה היום בקניון ולא באמת מהווה חשיבות כלשהי.. (:


אהבה נבנת עם הזמן.. זה רגש חזק מאוד. זה לא קורה ביום-יומיים, זה תהליך היכרות ארוך שמוביל לאהבה..
זה הרצון להיות עם אותו אדם 24/7, זה לדאוג לו, זה להכיר את כל הצדדים שלו, זה לדעת להכיל אותו גם כשהוא עצבני, זה לדעת לבלות, זה לדעת להנות, זה לדעת לצחוק איתו ולעשות שטויות, זה גם לדעת להיות רציניים ולתמוך ולעזור מתי שצריך, זה רגש שאתה ממש בטוח שבשביל אותו אדם הייתה עושה הכל.
כמובן גם זה רצון לעשות מעבר, זה הרצון לחוות עם אותו אדם דברים חדשים של הזוגיות.. (;

קשה להסביר באמת מה זאת אהבה.. אבל ניראלי שזה בארך (?)
חחח מקווה שעזרתי❤
קראש עובר מהר יותר ורובו בדמיון גם ככה.
התאהבות זה יעני קצת מעבר, אבל עובר גם אם אין עניין או התפתחות מסוימת.