5 תשובות
זה תלוי באיזה כיתה את. אם את כבר בתיכון פשוט תלכי חופשי אף אחד לא באמת יעשה לך משהו על זה. אם את ביסודי תתני תירוץ שאת לא מרגישה טוב. ואם את בחטיבה או חטיבה עליונה תלכי ותגידי שחשבת שסיימתם.
4AM
יש רופא עור בנתניה וחיכית הרבה זמן לתור
כואב לך הראש
המנהלת קראה לך לשיחה
פשוט לקפוץ מהגדר וללכת לא צריך תרוץ