10 תשובות
אתה בהאנגובר
אין אינטרנט
נתקע הטלפון
תגידי שכאבה לך הבטן עבד לי היום
אינטרנט נפל
אתה בבידוד ואתה לא מרגיש טוב
קורונ
אני עדיין בשוק מסאלי פייס
שואל השאלה:
אני בן, ואני ב3 יח"ל בדרך לסיים בגרות עם ציון עובר בקושי אחרי שנים של סבל במקצוע הזה. אז שום דבר לא ימנע ממני כי אני כבר מיציתי מזמן
שואל השאלה:
זה בזום..
לא מרגישה טוב, סכנה לקורונה וזה
יש לך קקה חריף