5 תשובות
היית אצל רופא שיניים/ בבדיקות
לא הרגשת טוב
בחילות
אם אתה מבריז רק מחצי יום אף אחד לא עומד להצדיק לך את זה אלא אם כן זה מפעילות בית ספרית, מבחן, רופא או קורונה. קח בחשבון.
אין תירוצים אחרים שיעבדו.
תגיד שאמא שלך באה לקחת אותך לבדיקות דם ושאתה תחזור שעה רביעית ותזייף אישור מרופא או שתשים תחבושת עם סלוטייפ מהבית שיראה אמין
הלכת לרופא
אנונימית