5 תשובות
אני לא :)
מתקשרת לאמא שלי אם זה מחוץ לבית היא תמיד מצליחה איכשהו להרגיע אותי אחרת אני לא נרגעת
עוצר הכל, נושם עמוק, ושם מוזיקה מרגיעה
אצלי זה לפרוק ולשמוע עוד דעה וצד ממישהו הכי מרגיע אותי, אצל כל אחד זה אחרת, אבל תמצא לעצמך את הטיפול הנכון לך כי אם לא תטפל זה ימשיך ויגדל
רע מאוד.