6 תשובות
לא
DF1
לפי העדכון האחרון שקיבלתי, יש דיבור על אמצע דצמבר, אבל מכיוון שמתוכנן סגר לנר ראשון זה כנראה לא יצא לפועל גם.
לא ממליצה לך לסמוך על זה אני כבר קניתי משקולות לבית כי אני ממש לא רואה את זה נגמר והמסת שריר שלי חשובה לי
מזה משנה אם זה חדר כושר או סטריט? שכל אחד יעשה מה שטוב לו, אני לא מצליח לראות את הסיבה שלך ללעג. העיקר שאנשים מתאמנים, זה ממש לא משנה אם זה חדר כושר, סטודיו, קרוספיט, סטריט, ספורט ימי או כל סוג אחר של ספורט שעושה להם טוב.
אתה קורא להם שחיפים, אתה לא מכיר אותם. אתה אומר שהם מבזבזים זמן וכסף על החדר כושר, זה סוג של לעג. אתה מספר שאתה צעיר וכנראה יותר שרירי מאבא של האנשים האלה, מבלי להכיר אותם, אותו או את הסיפור מאחורה, זה גם יהירות וגם לעג. היא סיפרה מניסיונה מה היא עושה בתקופה הזו בשביל לשמור על כושר בזמן שחדרי הכושר סגורים. אתה רק אומר שחדר כושר זה גרוע ולא מספק תחליף אחר שנראלך יתאים, איך להתחיל להתאמן בסטריט לדוגמה, על מה אתה ממליץ לעשות בתקופה הזאת.
מה שבעיניך בזבוז כסף, בעיני אחרים לא.
את הדברים שלא מעט אנשים עושים בחדר כושר, מאוד קשה לעשות בבית מחוסר ציוד ומשקל הולם