8 תשובות
הייתי די אדיש למצב
הייתי יוצא עם החברה השווה שלו
אם זה ביסודי אז הייתי קצת עצוב כי אני מניח שהוא התבגר כבר, ואם הוא עדיין זוכר את זה אז בטח הוא מתחרט
ככה וככה, מצד ראשון הוא גרם לך להרגיש ככה, ומצד שני זה עצוב.ץ
שואל השאלה:
זה היה ביסודי
והוא מת לפני כמה חודשים ואני לא יודעת מה להרגיש לגבי זה
הוא היה ממש צעיר
אנונימית
כלום
אני הייתי מתה מצחוק
אנונימית
הייתי שמחה מאוד