7 תשובות
מעולה
גם ככה לא רוצה להתחסן ולא תכננתי להתחסן
גם ככה לא רוצה להתחסן ולא תכננתי להתחסן
יותר טוב
גם ככה לא התכוונתי להתחסן(:
לא הייתי שואל אם הייתי רוצה להתחסן
בושה, זכותי המלאה להחליט באיזה הליך רפואי אני בוחר
סבבה, כי אני גם ככה אל רוצה.
אנונימי
שמחה
באותו הנושא: